close

【East JP Wonder Quest – Day2】2015-09-27 [值得嚟嘅程度 LEVEL 13/15]

第一次上高原嘅位置,覺得好廣闊好靚呀。

搭新幹線出發去湯澤高原

 

大約九點鐘由上野開始出發去越新幹線,第一次搭上越新幹線。當架列車嚟到發現原來架新幹線係有兩層。不過我感覺一般,原因係覺得外型有啲似廣深鐵路直通車嘅模樣,冇咗我平時覺得新幹線係超前衛嘅形象。不過,呢款係舊嘅新幹線嚟,當然同其他冇得比。

坐大約一個鐘左右就到越後湯澤站,開始發覺自己去咗啲好少人嘅地方,因為個車站係好大,不過冇咩人等車。以前成日以為新幹線嘅車站個個都會好似上野,大宮咁多人。

車站市集

 

不過落下一層大堂發現車站出口裡面有一個好大嘅地方,係一個市集,買嘅嘢大部份都係嘢食為主,種類多幾多,除咗一啲典型嘅當地手信,仲有擺放唔同當地嘅特產,好似最出名嘅新潟米,真係會有一包包米可以買,同埋好多用當地米做嘅零食例如米果。

除此之外,仲有賣好多唔同種類嘅本地酒,有梅酒同燒酒等等,整個市集相當大。而且旁邊仲有啲食店喺度,真係好方便。

街邊有人跑馬拉松?

 

兜咗一陣市集之後出返去車站出面,沿路行上去就會係湯澤高原嘅,大約二十分鐘會到。中途有一班人喺度跑步,而且仲係著晒運動衫去跑,旁邊有好多支持幫手打氣,就連旁邊啲舖頭負責人都出埋嚟打氣。嗰比賽應該類似係街頭馬拉松,周圍嘅路都封晒,車應該冇得行,淨返一邊嘅路可以俾行人行過。

我自己都望咗一陣雖然最後其實都唔知係咩比賽嚟,由於自己都要去湯澤高原出發,所以留咗一陣間就繼續向纜車行。

到達湯澤高原

 

坐纜車上去每廿分鐘一班,都唔算多人,一班纜車都係十人左右。纜車一路上去心情一路興奮,因為開始望到高原嘅位置,而且慢慢遠離市區,由高處俯瞰湯澤町,感覺好正。

當上到高原位置,一行出去發現好大嘅地方,整個高原好空曠,而且感覺有啲奇妙,係因為覺得咁高嘅地方咁大嘅地方,而且人嘅數目唔多。我從來冇見過呢個咁震撼嘅畫面,係嗰刻我真係有啲驚呆咗,因為冇諗過日本係有呢啲地方,對日本嘅印象有所改變。

同埋唔知應該點行先好,因為地方太大,去睇花好先,定係行上更高位嘅地方睇呢,定抑或浸腳先呢,突然諗唔到應該去做咩先。

行到高原嘅山邊望返湯澤町,一來可以望到整個湯澤町之外,我覺得最特別係可以冇欄杆係度。衰啲咁諗真係好易會碌落山,不過可能就係日本啲人守規矩先可以做到呢個效果。

 

湯澤高原基半上唔同季節有唔同嘢,春天同夏天可以睇花,盛開時一大堆會開晒喺你面前。而秋天可以欣賞紅葉,冬天更可以滑雪添,亦都有好多機動設施可以俾一家大細去玩。例如小型汽車,小型高爾夫球,有繩網,遊樂場等,非常多元化。

我自己先去睇吓啲花,種咗一啲紅色嘅草,形狀好似一個球咁,幾靚,不過可惜我去嘅時候唔係盛開晒。之後再一直行上高,可以以更高角度望返落湯澤高原,感覺好大。然之後再搭吊車落返低位,發覺基本上係得我一個搭。

落到高原嘅低位有一個細型嘅濕原可以行吓,雖然細,但係發覺有好多唔同品種嘅植物欣賞。而再行過旁邊少少有一個細細地嘅山仔,亦都種咗好多唔同嘅樹木同花卉。之後再行返上剛才睇紅色草嘅位置,都唔係好遠。

其實整個湯澤高原都好多設施如果要玩晒就真係要一整日啦。

 

發覺自己相機開唔到!?

 

行咗都有個幾鐘,肚餓就喺間餐廳食個晏晝飯先,叫左一個豬扒定食。個餐廳係先買飛然後拎嘢食。間餐廳到大,加上人唔算多,所以坐喺度食徊覺得好舒服,因為靜,又冇人會趕你走,食喺上嚟真係可以做到慢慢咀嚼。

一路食一路睇返相機之前啲相,但睇睇吓發覺突然開唔到,唔係冇電,而係相機感應唔到個LENS喺度,所以開唔到。其實都應該知係咩一回事,應該係去四國一次俾大風吹咗落地下,可能就咁接觸唔好。當時都驚驚地,唔知點算,話哂今次個行程都係啱啱開始咗兩日,但係仲有四日時間。無理由淨係靠手機影相嘛,咁我就上網CHECK睇我一陣想去嘅新潟市有冇得買相機,結果俾我CHECK到有間BICCAMERA喺新潟站隔離,都算好好喇,因為我唔知新潟市係唔係啲普通市區,唔係咁多商場嘅地方嚟。咁冇法之中嘅辦法嚟,當破財囉。所以食完飯即刻落返山去返JR越後湯澤站。

 

行返車站前都見唔到啲跑手喺度,變返晒普通嘅街道。當中行行吓發現仲有啲可以玩射擊嘅舖頭,通常係電視先見到,現實地方都可以見到真係有趣。

 

去新潟站整相機

 

由越後湯澤出發, 喺剛才嘅市集行多一陣,順便買手信,而且再行入少少就見到好多精品買,可惜太貴喇。之後就再坐新幹線去到新潟站,去到都差唔多夜晚六點幾。

第一時間即刻買返部相機,其實都冇咩時間揀,舖頭收也罷八點鐘,而且我想係第二日即用到,所以唔想適應新相機,又或者係唔識調較新機。最後係買返一模一樣嘅相機,不過我用開嘅SONY ALPHA 5000就冇晒貨,要買新一級嘅SONY ALPHA 5100。時間跟逼最後都冇點研究就買嚟用,記得機連鏡要68000日圓,真係為港幣都要4500蚊,真係失晒預算。

前往去萬代橋

 

既然買完相機,有時間就去買新潟市一個睇夜景嘅地方,萬代橋。其實有巴士應該可以由新潟站去萬代橋,不過行過去都係廿分鐘,又唔係趕時間,所以就行去睇。喺嗰陣我部舊相機又突然用得返,不過呢啲錢唔慳得,因為都唔知幾時再壞咁就麻煩喇。

 

沿住大路一直行十五分鐘就見到萬代橋,新潟市都係一個較為繁盛嘅地方,大街側面都有好得百貨商店同埋食店。到達萬代橋就見到對面嘅橋都著咗燈,望落去幾靚,不過真正要睇晒整個夜景就要再行多十五分鐘,去日航新潟既中間樓層去望整個萬代橋同信濃川,咁就真係靚好多喇。

由萬代橋去日航新潟酒店雖然有啲遠,不過沿途自己一個慢慢行去都好寫意,加上當日係中秋節正日,喺日本見到個越亮都覺得好靚,超圓超清。

喺日航新潟酒店一望住夜景一邊坐落嚟食住夜晚嗰餐飯,感覺好陶醉,至少喺香港都難以咁容易搵到呢啲咁令人享受嘅地方。

 

相機嘅MEMORY CARD內容冇晒

 

大約九點左右我就行返去新潟站搭新幹線返去上野,當返到上野嘅酒店,諗住試部新相機影相,咁入咗喺舊相機用緊嘅MEMORY CARD,想試吓影唔影到嘢。不過一開機就一大堆日文嚟,我以為係一開始部新相機要造SETTING,問咗好多嘢同㩒好多確定去啟動部新相機。

 

新相機係得日文,係冇其他語言可以揀,咁用慣亦都冇所謂,但當中一個程式要我確認嘅時候,我唔清楚佢問咩,但我照確認。喺呢個時候,個相機嘅螢幕齣現一條BAR,而且LOAD咗一段時間,突然我覺得唔妥,好似係洗走我之前影啲相咁,結果原來係格式化我張MEMORY CARD,即係剷晒我之前啲相,包括前日去過箱根同當日喺湯澤高原影嘅所有相。

 

OH MY GOD,但最後都真係無晒,救唔返。依加見到嘅相係手機嘅相嚟,真係破費買相機仲要冇埋啲相,當時真係好失落。。。但一切係事實嚟

 

湯沢高原管方網頁:http://www.yuzawakogen.com/index_02.php

 

前往湯沢高原可以使用以下由JR東日本推出嘅【JR東京廣域周遊券】,可以連續三日使用上越新幹線前往湯沢高原。由東京去越後湯沢正價都要6,150円,但呢一張周遊券只需要10,000円可連續三日除咗去湯沢高原之外,亦都可以去埋其他東京都區域,以及其他縣各地方,包括軽井沢,日光,横浜,熱海,以及成田國際機場同羽田國際機場

對於前往東京近郊地區同關東地方嘅旅客非常超值。

【JR東京廣域周遊券】官方網頁:http://www.jreast.co.jp/tc/tokyowidepass/?src=pcbp

 

 ====================

外部連結

====================


自己係一個普通嘅香港打工仔,趁後生三十歲前,自己無咩負擔嘅時候,訂立一個目標去,兩年時間內 (12/2014 – 12/2016) ,分開17次時間,唔識日文情況下,自己一個人遊歷日本47個都道府縣。

 ☞ http://blog.ulifestyle.com.hk/blogger/ao37182/?p=2922849

arrow
arrow

    ao37182557 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()