close

【Kanto Travel Focus 2 – Day1】2015-08-15 [值得嚟嘅程度 LEVEL 9/12]

自從上一次飛咗兩日日本之後,可能真係有少少上咗癮,所以到下一個月(20158月)又再次飛去日本,實行第二次兩日製嘅日本旅遊,命為【KANTO TRAVEL FOCUS 2】。

今次會去返去上一次瞓過龍嘅栃木県嘅戦場ヶ原,同埋去政制霸新一個県,長野県。去長野県先揀咗軽井沢,去一啲輕鬆嘅地方欣賞,而第二日去返栃木県嘅戦場ヶ原,就咁計劃兩日嘅日本旅行。

 

出發去軽井沢


 

呢次同上一次兩日制嘅日本旅行一樣,都係搭凌晨機,坐香草航空到成田國際機場。當到達機場過關嘅時候,其中一個職員用英文問我去邊。我想講去軽井沢,不過我唔記得軽井沢嘅英文點讀,淨記得有KAZAWA嘅讀音。最後個職員就文我係唔係KARUIZAWA,咁我話係呀,所以我依一直都好記得軽井沢個英文拼音係KARUIZAWA

去到買張三日嘅KANTOAREAPASS,不過都多人排隊,都要排三個字時間。之後買咗將周遊券就搭JR去返東京先,然後再轉新幹線去軽井沢。軽井沢距離東京大約坐一個鐘多少少時間嘅新幹線,因為始終係另一個県,相當遠,初初聽軽井沢仲以為係東京附近地方嚟,不過有呢將關東周遊券就包埋新幹線去軽井沢。

白糸の滝


去軽井沢由東京坐北陸新幹線,車箱都非常靚,原來嗰陣呢條新幹線只係開咗冇耐,內部嘅坐位係深紅色,好靚,不過原來都多人搭。去到軽井沢要轉巴士先去到大街市集嘅位置叫旧軽井沢(舊軽井沢),嗰度都好多人去行,而且都多單車舖租單車,不過我鐘意郊區嘅地方就去咗再入啲嘅白糸の滝(白糸瀑布)。

☞  落車行十分鐘就到,其實白糸の滝係一個細嘅瀑布嚟,不過特別在於瀑布範圍大,好似好多條瀑布流落嚟,所以稱之為白糸。不過我覺得唔係咁特別,如果冇旅遊介紹,去到我覺得似山區記流水,而且只係望一陣已經望晒,唔覺好有特色。所以留咗一陣我都走,一來要型到影晒,二來都好多人,畢竟佢嘅範圍唔大。

雲場池


☞  之後就去對面舖頭買啲手信,同食咗個幾好食嘅桃,然後搭巴士去返旧軽井沢。旧軽井沢度有個景點可以去,叫雲場池,不過如果行去真係有啲難度。多數介紹去呢個雲場池係踩單車去,但當我見到條街咁多人都唔想去租單車踩。睇過地圖去雲場池要廿分鐘,所以我決定行過去。

☞ 雖然有地圖望住行,但行行吓都蕩失路,方向係啱,但唔知條路行緊係地圖嘅邊條街。其實都安全,附近多民居住,亦都有舖頭開檔,不過冇大街嗰邊咁多人。沿途都可以見到好多特色舖頭,例如買佢哋自家制作嘅手工品,咖啡店,花店等都值得睇吓,但我最想快啲去到雲場池呢個地方。

☞ 最後行左半個鐘左右去到,係兜遠咗少少路,始終啲路牌唔多。去到雲場池望到其實係一個池塘,不過就好清,個倒影將兩邊樹林清楚反射出嚟,不過可惜嘅係,原來雲池場最靚嘅地方就淨係呢度,再圍住個池塘其實都冇特別嘢睇到,只係行到尾有間CAFE可以休息吓。

CAFE休息下,食個TEA,慢行軽井沢歐陸式舖頭


☞ 我自己影咗一陣相都離開雲場池,自己都行咗好耐,所以揾間CAFE坐吓休息吓先,始終覺得嚟軽井沢點都要感受吓優閒輕鬆嘅體驗。去到一個市集,不過都係好有歐陸式風味,慢慢行睇啲精品都幾唔錯。然後再入間CAFE慢慢飲杯CAFE,再ORDER個熱香餅,不過個份量就大咗啲,有啲食唔晒嘅感覺。間CAFE唔多人,而且佈置都好有特色,旁邊擺咗座鋼琴喺度,有啲顧客間中會去彈琴,幾有趣。喺間CAFE慢慢坐其實感覺好好,俾到自己一個人心靈上一種寧靜,而且可以放低緊張,一切變得緩慢,自己一個咁樣都好舒服,而且感覺都有啲奢侈。

☞ 離開CAFE就慢慢欣賞周邊嘅舖頭,其實好多都好有特色,賣嘅衫褲鞋襪都好特別,不過價錢都唔平。其實喺呢個時候自己都冇跟住咩路線去行,隨心周圍四處走走,逐間舖頭欣賞,就連馬路燈柱都可以咁有歐陸風味,難怪咁多人嚟軽井沢型婚紗相。

去長野市


☞  去到五點幾左右嘅時間,由旧軽井沢行返去JR軽井沢駅,搭返北陸新幹線去長野駅出發。因為自己呢個制霸行動喺除咗去一個県嘅偏遠嘅地方之外,亦都要去嗰個県嘅最大城市。如果係長野県,佢嘅最大城市就係長野市。

☞  不過JR KANTO AREA PASS就去唔到長野駅,所以要補番二千幾 。去到長野市都七點幾,因為啲舖頭八點就收檔,所以都係喺商場附近行吓。雖然長野市係長野県最大城市,但城市繁榮程度冇咁大,除咗車站同附近隔兩條街嘅地方有啲商店之外,其他都係民居嘅地方,周圍都變得好黑。

☞  周圍行陣同食埋夜晚飯之後就搭返新幹線列車走,不過今次搭嘅係舊車嚟,但是後先知原來呢款舊車2015年年底退晒役,因為從此新款嘅北陸新幹線取締所以舊款嘅長野新幹線。

☞  搭到去上野駅再轉新幹線去返上次到過嘅宇都宮駅,準備之後出發栃木県嘅戦場ヶ原。

 

【INFORMATION – 軽井沢

交通方法:

  1. 乘搭JR 北陸新幹線由東京站到軽井沢站,約1小時08分鐘,車票為5,390円。(可使用JR東京廣域地區鐵路周遊券,周遊券價格為10000円。)

 

====================

 

外部連結

====================


自己係一個普通嘅香港打工仔,趁後生三十歲前,自己無咩負擔嘅時候,訂立一個目標去,兩年時間內 (12/2014 – 12/2016) ,分開17次時間,唔識日文情況下,自己一個人遊歷日本47個都道府縣。

 ☞ http://blog.ulifestyle.com.hk/blogger/ao37182/?p=2922849

arrow
arrow

    ao37182557 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()